Alla inlägg under december 2010

Av Inger - 26 december 2010 20:50

Detta blir ett litet kort inlägg, bara för att visa att vi lever.

Det har hänt en del tråkigheter i familjen som gjort att hemsidan och bloggen blivit och kommer att vara eftersatt för en icke angiven tid framöver.

Kattutställningar har fått stryk på foten och kommer inte ha så hög prioritet, men jag kommer att åka när jag känner att jag har styrka att träffa er alla rara vänner igen.

Jag intalade mig att jag inte skulle fira Jul i år efter olyckan...

  ..men det blev julstjärnor i fönstren(jodå ,konstgjorda för de äkta är giftiga)       även lysande stjärnor.

                                  Till och med en julgran blev det.

Att inte ha kunnat fira Jul tillsammans med alla mina barn har känts torftigt,men huvudsaken är att alla lever.

Min Thailandresa med Britt och Stefan blir inte heller av ,men det går fler flyg.


Idag har jag äntligen orkat hålla i en kamera  och har tagit några kort på Belizza.

Hon är underbar och har tillsammans med de andra kissarna varit till ovärderlig tröst denna månad.

       

Jag vill passa på att tacka er alla för ert stöd. Alla blommor, samtal och besök.

Även om jag inte orkat att visa min tacksamhet så värdesätter jag er högt.


kramar Inger

Ovido - Quiz & Flashcards