Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Inte blev det någon svamp

Av Inger - 22 augusti 2010 22:00

Gjorde en tur ut i skogen i dag för att kika efter svamp. Men de gula kantarellerna lyste med sin frånvaro.

  Den här skörden är från förra året, då man kunde plocka hur mycket som helst.

De enda jag lyckats hitta i år är de små knattarna invid Britt o Stefans stuga.


I morgon bitti börjar man jobba igen, och det kommer ju börja bra då lösenorden inte stämmer. Fy 17 vad less man blir. Skulle testa som vanligt i dag, för man vill vara förberedd. Fick bara upp felmeddelande på skärmen att lösenordet inte stämmer. Och jodå, jag har kollat att caps lock inte var aktiverat ha,ha

Det blir att börja jobbet med att felanmäla, suck.

 jag har varit tjatig och flitig med bloggande den senaste veckan, men nu kommer det att återgå till det gamla vanliga igen. Blir väl kanske ett sporadiskt  inlägg lite då och då, om inget oförutsett inträffar vill säga, som är värt att skriva om och att dela med mig av.

 Har börjat nedräkning inför utställningen i helgen. Är nyfiken att få höra bedömningar på småttingarna. Blir garanterat en bottenplacering då det gäller kull, då jag vet att det kommer några riktigt fiiiiina konkurenter.


Kram alla tills vi hörs nästa gång!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 april 2011 21:46

Nu har vintern passerat och våren står för dörren. Så otroligt skönt med lite värme och sol efter allt mörkt och kallt som varit. Förra veckan var jag till Holland och hade mina kära goa vänner Britt o Lilly som ressällskap.  Började med att jag ...

Av Inger - 26 december 2010 20:50

Detta blir ett litet kort inlägg, bara för att visa att vi lever. Det har hänt en del tråkigheter i familjen som gjort att hemsidan och bloggen blivit och kommer att vara eftersatt för en icke angiven tid framöver. Kattutställningar har fått stry...

Av Inger - 23 november 2010 17:43


Nu har jag blivit förtjust i en liten kattflicka. Det var och är inte meningen att jag ska skaffa nån ny liten,men vet inte heller hur det blir i slutänden. Sunda förnuftet säger NEEEEEEEEEEEEJ, och andra skulle kanske också säga NEEEEEEEEJ tror ...

Av Inger - 16 november 2010 18:15


Jag bara måste visa så lika de är, far och dotter   .   Alla säger att Belizza har stora öron,men Brios är ännu större. Jag ska ta kort på Bellinas nästa gång. Då får ni se ännu större,tyvärr lite snedställda men jäsiken såna strutar   . ...

Av Inger - 16 november 2010 13:25

Fick några riktigt fina kort på Brio i dag. Tck Lotta !   Får nog göra matte besviken  ha,ha för inte är hon söt inte. Hon ser redan förbaskat grym ut.       Och otroligt likt sin pappa Cutie. Riktigt läckra öron med bred bas som jag ve...

Ovido - Quiz & Flashcards