Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Inger - 17 oktober 2010 22:34

om det sitter på Torsten  eller Trisse.Alla med hemadress Utblickens i Kumla.

  Torsten en riktig hjärtknipare        

Sen har vi Trisse

     

och Tage fast han är inte blå

   

Tufva  fick jag ingen ansambild på.Men hon är med på gruppbild i vart fall.

                

Tack Ylva och Bertil för en trevlig söndageftermiddag.Och tack Britt och Stefan för att jag fick följa med .

Jag kommer tillbaka   


kram

Av Inger - 17 oktober 2010 21:46

Söndagen har vi tillbringat i Kumla med Britt och Stefan.  Åkte till Kungsör med lilla fröken morrhoppa eller Belizza som hon heter i stamtavlan.

Åka bil tillhör inte hennes favoritsysselsättning precis.

Jag åkte till Kungsör och ställde bilen hos Pippi. Belizza och jag var där en sväng i går också . Det gäller ju att föröka vänja lillan så hon inte tycker allt som är utanför hemmets väggar är döläskigt.

Vi åkte i Britt o Stefans bil. Jäsiken ett sånt pipande på lilla damen. Att nåt så litet(nåja,jag vägde henne hos Ylva och vågan visade på 2830gram) kan låta så stort  .


Lite blandade bilder från utflykten:

Först Utblickens Jan Puma. En tjusig kattherre helt i min smak   

    





 

Näste kille  var Utblickens D.J Bobo, ännu en kille i min smak   .

    

  Peter lyckades jag inte fota, utan det får bli en annan gång.

Sedan lite bilder på damerna:

       

   Hm, är det Nike här nedan?   Och Fanny   snygg tabbyteckning!          

Noah på bilden nedan

Jodå vi hann med att fika också

     

Belizza, hon parkerade i hyllan i köket, där hon var i tryggt avstånd från alla okända kissar som kom in och hälsade på i köket.
    


Ovido - Quiz & Flashcards