Alla inlägg den 23 november 2010

Av Inger - 23 november 2010 17:43

Nu har jag blivit förtjust i en liten kattflicka.

Det var och är inte meningen att jag ska skaffa nån ny liten,men vet inte heller hur det blir i slutänden.

Sunda förnuftet säger NEEEEEEEEEEEEJ, och andra skulle kanske också säga NEEEEEEEEJ tror jag. Kanske beroende på att stamtavlan inte är unik och vissa kända   eller välanvända  katter finns i den,men jag kan inte hjälpa det i alla fall.

Har inte knystat detta till någon, inte ens min andra hjärnhalva   (läs Britt).

Tror inte ens att uppfödaren vet att jag blivit kär, eller ska vi kalla det förälskad.


  Hittade denna bild på Kirre och Fiona. Visst är det en vacker bild?


När det gäller ny katt så återkommer jag senare hur det blir:)

Kan väl säga så mycket, att det finns vissa likheter mellan Fiona och tösen.




Ovido - Quiz & Flashcards