Alla inlägg den 9 september 2010

Av Inger - 9 september 2010 12:41

Ja, nu är det snart SW igen, och denna gång i vårt grannland Norge.Meningen var att jag skulle åka,men arbetet villnåt annat. Har inte idas be om mera semester än de helger jag redan har framöver. Typiskt att i stort sett alla utställningar i höst infaller på mina jobbhelger.

Jag måste ju ha semester till min utlandsresa i januari också  . Oj,oj vad jag längtar.


Katterna är noga med sitt utséende oavsett SW eller ej. Här hemma får Belizza nöja sig med Kirre. Han är väl inte lika duktig som Eva Porat   , men det får duga.

I alla fall så njuter båda i fulla drag.

Och resultatet är klart godkänt, i vart fall av mig   . Men som sagt, vi ska ju inte på SW heller så....

   

 

Så ser hon ut nu, min lilla docka *love*

Ovido - Quiz & Flashcards