Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Tack Britt och Stefan!

Av Inger - 18 augusti 2010 00:16

Den 16 augusti åkte jag och Lilly upp till Hälsingland och hälsade på Britt och Stefan samt deras kissar.

Först åkte jag upp till Karlsberg och hämtade Lilly.

Passade på att ta några bilder.

Först klockstapeln:)

  Sen några kort på hennes katter:

Först min favvis Aalbin!
  sedan Foxy Brown

       

Hennes mamma Diva Dior

och slutligen en bild på 3 generationer:

 

Vi åkte vid lunchtid upp till Gryttjen:

 

..där Britt och Stefan hade dukat upp med skumpa:)

 

Skål på er!

 

Måtte jag oxå få ett glas, ser det ut som Lilly tänker:)

 

Jodå, vi fick så det hade räckt till flera. Och vilken mat sen.

Grillad oxfilé,råstekt potatis,sallad, vin, mera vin och sedan hälsingetårta med kaffe till dessert.

Här nedan lite blandade bilder från familjen Svensks paradis.

              Så otroligt vackert.

  och ett sånt paradis för katterna !              

Tack goa Britt och Stefan för att vi fick komma och hälsa på.

Det är ett privilegium att ha sådana vänner som ni.

Älskar er!!

 
 
Ingen bild

Britt & Stefan

18 augusti 2010 09:25

Hej Inger!
Det är vi som ska tacka för att Ni kom och hälsade på oss. Så otroligt roligt att få rå om dig och Lilly ett litet tag. Vi hoppas ju förstås på en repris och att ni då kan stanna någon dag längre. Men så otroligt roligt att ha Er här.
Kram till Er båda världens trevligste kattuppfödare.
Britt, Stefan samt alla kissarna

 
Lilly

Lilly

19 augusti 2010 00:49

Ja det var en både trevlig och händelserik resa till Delsbotrakten. Vilket mottagande och vilken mat och så sova som prinsessor i en alldeles nybyggd gäststuga. Det var nåt för oss det.
Undrar vad jag har för mej på bilden när jag kommer ur trollskogen, ser ut som om jag dansar balett. Måste ha varit glad om foten den där kvällen. Jag har ju dansat balett som ung förstås, så det kom väl fram igen där uppe i Hälsningland.
kram på dej/Lilly

http://www.missmikkus.se

 
Ingen bild

madde

20 augusti 2010 22:00

har du varit i grytjen och inte hälsat på mej hehehehe..hoppas allt är bra//kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 april 2011 21:46

Nu har vintern passerat och våren står för dörren. Så otroligt skönt med lite värme och sol efter allt mörkt och kallt som varit. Förra veckan var jag till Holland och hade mina kära goa vänner Britt o Lilly som ressällskap.  Började med att jag ...

Av Inger - 26 december 2010 20:50

Detta blir ett litet kort inlägg, bara för att visa att vi lever. Det har hänt en del tråkigheter i familjen som gjort att hemsidan och bloggen blivit och kommer att vara eftersatt för en icke angiven tid framöver. Kattutställningar har fått stry...

Av Inger - 23 november 2010 17:43


Nu har jag blivit förtjust i en liten kattflicka. Det var och är inte meningen att jag ska skaffa nån ny liten,men vet inte heller hur det blir i slutänden. Sunda förnuftet säger NEEEEEEEEEEEEJ, och andra skulle kanske också säga NEEEEEEEEJ tror ...

Av Inger - 16 november 2010 18:15


Jag bara måste visa så lika de är, far och dotter   .   Alla säger att Belizza har stora öron,men Brios är ännu större. Jag ska ta kort på Bellinas nästa gång. Då får ni se ännu större,tyvärr lite snedställda men jäsiken såna strutar   . ...

Av Inger - 16 november 2010 13:25

Fick några riktigt fina kort på Brio i dag. Tck Lotta !   Får nog göra matte besviken  ha,ha för inte är hon söt inte. Hon ser redan förbaskat grym ut.       Och otroligt likt sin pappa Cutie. Riktigt läckra öron med bred bas som jag ve...

Ovido - Quiz & Flashcards