Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Inger - 4 februari 2010 15:36

...fick jag precis veta då yngste sonen som fyller 19 år i Mars nyss kom hem gråtande förtvivlad. Hans gamla lekkompis Jonny hade dött tidigt i morse av en överdos.Mattias har inte varit med honom det senaste året . Han hade sagt till Jonny att sluta innan det gick åt helvete. Tyvärr lyssnade han inte. Nu har vi gråtit båda två. Men jag måste behärska mig då jag har kunder som ringer och skäller över att deras internet inte fungerar.


Vad är det för fel på folk, jag hänvisar även till mitt tidigare inlägg.

Livet är alldeles för kort och man vet inget om morgondagen. Hur orkar man då ödsla energi på skitsaker.


Mina tankar går till dina efterlevande Jonny. mamma,pappa,syskon.

Vila frid lilla gosse!!

Av Inger - 4 februari 2010 14:26

...på folk som hela tiden missuppfattar och har taggarna utåt och hugger som en huggorm innan man ens hunnit säga flasklock.

Betéendet säger ju en hel del om personen i fråga, och jag får väl säga som min gamla fysiklärare att det klickar väl inte riktigt som det ska ihatthållaren. Inte riktig kontakt mellan anod och katod   eller en elektrolys som gick åt helvete   .

Hade fattat om det gällde sura kunder  som betér sig så ,men då det är nån som man trodde tillhörde omän inte de närmaste vännerna så i vart fall en bekant så blir man lite ställd.

Själv har jag fått lära mig att ödmjukhet och ärlighet varar längst.


Hur är det man säger? Det finns dubbelt så många skitstövlar än bärare.

Nu ser jag fram mot en resa lite västerut. Tack Carina för att du ställer upp som kattvakt. Du är guld värd.


Ovido - Quiz & Flashcards