Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Inger - 22 februari 2010 09:28

...Kallt som fasen ute . I morse så var det minus 27 grader .

Kissarna ligger och gottar sig, och de kommer nog att stanna under täcket ett bra tag. Önskade att jag kunde göra samma sak.Men den förbaskade klockan väckte mig klockan 6. Har en sån där lampa som ger solsken i ögonen och till katternas glädje fågelkvitter. Men som sagt, i dag brydde de sig föga. Alla 3 låg kvar på tempurmadrassen.Nu fattas det bara en kisse, men hon är på friarstråt.

Hoppas,hoppas verkligen på att hon får småttingar denna gång.


Freda och jag ska nog inviga mitt nyförvärv i kväll....

  Vet att både hon och Kirre gillar kaksmet....

De var väldigt intresserade av apparaten.Den som inte gillar maskiner som surrar och låter är Axel. Det blir mattor i en hög och spår i golvet då han accelererar från 0 till 100 på 3 röda  . Den röda snabeldraken skyr han som pesten, och det gör jag med hi,hi. Förstår inte dom som säger att det är kul att städa. Nej hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete.

 

Eftersom jag är en sån snäll mamma så fick Maria precis en sån här svart Kitchen Aid av mig i 30-årspresent. Jag har också alltid velat ha en sån, men eftersom jag inte har nån snäll mamma så fick jag köpa en själv.

Vet, fan så dyr, men då jag tror att jag bara lever en gång så unnade jag mig en oxå . Får väl äta gröt och pölsa en månad i stället Blääääääää. Annars får jag väl börja baka och sälja ha,ha.


Återkommer med rapport om vad som bakats.... det blir kanske bara drömmar..........


Ovido - Quiz & Flashcards