Alla inlägg den 17 april 2010

Av Inger - 17 april 2010 10:42

I går morse trodde jag att jag hade fått starr på båda ögonen. Tittade ut genom fönstret å det vara bara vitt som flimrade förbi. Tog en liten stund innan jag fattade att det var snö och inget annat.

Fick i alla fall ta fram kameran och föreviga synen som mötte mig...

  såg inte så värs inbjudande ut ,och tur var väl att jag inte behövde ge mig ut i eländet  .Fick stanna inne och lyssna på snickarna som härjade runt i vardagsrummet i stället.

Jag jobbar i dag och i morgon så det blir varken utflykter eller annat skoj på ett tag. Får ladda batterierna inför nästa helg i stället.Utställning på PK på lördag med Freda. Får ju dessutom dubbel uppsättning med ressällskap. Ska bli kul att ha med både Pippi och Annette, om jag nu hittar dig efter vägen vill säga. Jodå ,det löser sig alltid.


Helgen därpå är det jobba igen men förhoppningsvis så har det kommit några småttingar att vila ögonen på på mina raster.Skulle väl ha tagit semester som förra gången jag hade kull, men eftersom jag jobbar hemifrån så ska det nog gå bra i alla fall.

Nu ska jag jobba vidare.


kram

Ovido - Quiz & Flashcards