Alla inlägg den 21 april 2010

Av Inger - 21 april 2010 12:58

Igår kväll gick jag och lade mig under täcket redan klockan 19. Frös och svettades om vart annat. Inte blev det mycket till sova heller då jag fick ligga och svälja hela tiden. När jag blundade och försökte sova så såg jag de förbaskade filerna till min hemsida flimra förbi hela tiden.Började jäklas med min hemsida, men har bara krånglat till det. Började ändra filnamnen vilket jag inte skulle ha gjort  .

Tack och lov att jag har världens bästaste Kerstin i min bekantskapskrets. Hon är en fena på webdesign. Att hon varit uppfödare i över 30 år gör inte saken sämre.

Hennes hemsida är skogshojdens.nu

Kan rekomendera en tur in på hennes sida,där det finns mycket matnyttigt och trevligt att läsa.


Jag sitter här och snorar och nyser. Tur att jag jobbar hemifrån, då kan jag jobba fast jag är sjuk och så behöver inte kollegorna vara rädda för smitta.

jag vill vara kry tills på lördag då det är utställning i Perserkattens regi.

Det typiska var ju att vi skulle gå ut och äta i dag, jag Pauline och Carina, men det får bli när jag känner smak igen. Nu försöker jag bedöva mig med vicks blå.

Sonen har varit i väg och köpt en liten flaska whiskey. Den lär väl smaka bättre än den härtappade rom han hade köpt till mig i Spanien. Kan ge mig 17 på att den var blandad med fotogen   .

Får ta mig en liten pilleknarkare och en sockerbit i kväll. Även om jag inte blir bra av det så kan jag kanske sova bätte. Eller som en del säger..... även om man inte blir frisk så blir det roligare å va sjuk ha,ha.


Nu har nedräkningen börjat också tills vi får se vad som gömmer sig i Bibbis tjocka mage.

Hittade lite gamla bilder på förra kullen som jag delar med mig av...

  Här ligger hon och njuter. Fattar inte att det är nästan 2,5 år sedan.


Bra barnvakter hade hon också.

 


    


  


Ovido - Quiz & Flashcards