Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Inger - 23 juni 2010 21:00

Herren ger och herren tar, och lämnar bara tårar kvar. Visst är det så, kan inte fatta att lillan inte finns.Vet att jag är larvig, men så är det. Hur som helst så saknas du av mig Freda  .

Trodde inte att jag skulle klara av att åka till Uppsala och träffa hennes kullsyskon, men det gick vägen fast många tårar fälldes. Oj vad du ska vara stolt över den vackra kullen Lilly.

Det går fortfarande inte en minut utan att jag tänker på min älskade Freda. Ingen,ingen någonsin kommer att kunna ta hennes plats.

Jag väntar nu på att få hennes urna så jag kan göra i ordning en fin grav till henne.

Hon kommer att få sista vilan i en ekbacke nere vid mälaren ,på våra gamla domäner där backsippor blommar så fint på våren . En av Anders och mina favoritplatser när vi var nygifta.Där vi brukade fika med barnen då de var små och där vi hade tänkt avstycka en tomt och bygga på.

Nu blev det inte så , då Anders fick Cancer och avled alltför ung.


Fick inga bra kort på de "små" men några halvdana blev det i vart fall.

  Freddie Mercury, så vacker! Du kan vara stolt över honom matte Angelika.

 

samt  några halvdåliga bilder på "Chili i famnen på husse Stefan...

   

  Pauline var med och ställde ut sin husis Milady de winter. Så fiiiin.

  Grattis Inger "Rumpetrollets" till vackra Molly. Strunta i att Eva var taskig och inte gav världens bästa bedömning. Det vet vi ändå, att vi har världens finaste katter i alla fall.


Jaha, vad har hänt annars under veckan?

Jo Bonita har börjat träna armhävningar. Hon blev ledsen då vi kallade henne köttbulle   

  så det gäller att ligga i och träna.


I dag har jag skickat efter testkit från Australien..

www.animalsdna.com

Tänker göra en test på Bellina och Brio om de är dilutionsbärare. Priset 26 euro är ju helt överkomligt.

  Det mesta lutar åt att det blir Bellina som stannar hemma hos mamma Bibbi.

  fast om Belizza gapar tillräckligt högt så får kanske hon också stanna hemma som mysskatt. Hoppas du observerat min felstavning!!

  Om inte den rätta ägaren dyker upp vill säga.

Jag kan inte sälja någon av dom om det inte känns 100% rätt. Vet att jag kanske resonerar knäppt, men jag skulle gräma mig och sörja mig fördärvad om de små hamnade i orätta händer.


Om vi inte hörs innan dess, så vill jag och kissarna önska dig en riktigt trevlig midsommar!

Ovido - Quiz & Flashcards