Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Snart så.....

Av Inger - 27 april 2010 20:28

....hoppas jag på att det kommer småttingar här, och det hoppas nog Bibbi också.

     


Hennes kompisar vakar över henne hela tiden.

     

 
 
Ingen bild

Britt

28 april 2010 07:03

Godmorgon!
Nu är det verkligen inte lång tid kvar!
Hon lär nog tycka det är skönt att bli av med sin mage. Snart får vi se vad hon döljer i magen.
Kram
Britt

 
Ingen bild

Britt

28 april 2010 09:45

Hej!
Vilka fina bilder på Bibbi där man riktigt ser hur hon räknar ner dagarna och timmarna nu.
Nu är det väldigt nära.
Kram
Britt

 
Lotta

Lotta

29 april 2010 09:57

Vilken underbar mage, hur många kattungar tror du att det är...eller har dom redan kommit?

http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lilly

29 april 2010 23:15

Tack och lov att vinflaskan är borta och att man kan få kontakt med din värld igen!
Å så rund och fin Bibbi är om magen. Hann aldrig ringa dej ikväll, hamnade i bästa sovfåtöljen och sen var det kört. Hoppas Bibbi låter dej sova fram emot 04-tiden, så du är hyfsat pigg när du ska vara barnmorska.
Kram, kram och lycka till!

 
carina

carina

30 april 2010 12:31

hej jag har varit inne på din blogg tittat på dina super söta katter du har hoppas att det är bra med dej här det bara bra med oss alla vi kanske ses nån gång på nån utställning ha det så bra ha en trevlig valborg mvh carina

http://www.ladystar.be

 
Ingen bild

Lilly

2 maj 2010 14:56

Nu vet jag att beisarna kommit ut ur magen, så NU vill jag se bilder. Lycka till med dom
Kram Lilly

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 april 2011 21:46

Nu har vintern passerat och våren står för dörren. Så otroligt skönt med lite värme och sol efter allt mörkt och kallt som varit. Förra veckan var jag till Holland och hade mina kära goa vänner Britt o Lilly som ressällskap.  Började med att jag ...

Av Inger - 26 december 2010 20:50

Detta blir ett litet kort inlägg, bara för att visa att vi lever. Det har hänt en del tråkigheter i familjen som gjort att hemsidan och bloggen blivit och kommer att vara eftersatt för en icke angiven tid framöver. Kattutställningar har fått stry...

Av Inger - 23 november 2010 17:43


Nu har jag blivit förtjust i en liten kattflicka. Det var och är inte meningen att jag ska skaffa nån ny liten,men vet inte heller hur det blir i slutänden. Sunda förnuftet säger NEEEEEEEEEEEEJ, och andra skulle kanske också säga NEEEEEEEEJ tror ...

Av Inger - 16 november 2010 18:15


Jag bara måste visa så lika de är, far och dotter   .   Alla säger att Belizza har stora öron,men Brios är ännu större. Jag ska ta kort på Bellinas nästa gång. Då får ni se ännu större,tyvärr lite snedställda men jäsiken såna strutar   . ...

Av Inger - 16 november 2010 13:25

Fick några riktigt fina kort på Brio i dag. Tck Lotta !   Får nog göra matte besviken  ha,ha för inte är hon söt inte. Hon ser redan förbaskat grym ut.       Och otroligt likt sin pappa Cutie. Riktigt läckra öron med bred bas som jag ve...

Ovido - Quiz & Flashcards