Direktlänk till inlägg 13 juni 2010

Det blev en lörda....

Av Inger - 13 juni 2010 18:49

...utan Freda , men det klarade jag också. Mycket tack vare att jag jobbat hela helgen , men framför allt att ni mina rara vänner finns.

Nu vet man verkligen vilka som verkligen är ens vänner.  Tänkte på det då jag åkte hem från Strömsholm. När en f d bekants katt blev dålig så tog jag ledigt från jobbet för att göra henne sällskap. Men sedan när något händer en själv så är man inte vatten värd. Ja det säger en hel del om personen och hennes bihang , och tyvärr i negativ mening.

  Älskade, älskade Freda, nu sitter du förhoppningsvis i din katthimmel och tittar på fåniga matte.

Jag saknar dig så mycket lilla hjärtevän, och Bibbi har gått här och letat efter dig.

Måste i alla fall tala om för dig om du läser mattes blogg att Kirre har flyttat in och tagit din plats som nanny. Han njuter lika gott av sitt kall, så som du gjorde.


Jag har ju tur i allt eländiga att småttingarna pockar på uppmärksamhet. Och de blir bara charmigare och fina ju äldre de blir. Men vem ska stanna kvar hos mamma Bibbi.  Ska det bli Bellina eller Belizza?

    Belizza är så fin.....

  men Bellina är lika vacker hon.

  Och Bonita och Brio går inte av för hackor de heller.


Nu stänger jag bloggen tills jag har något nytt att förtälja.

Var rädd om varandra!!

kram

 
 
Ingen bild

Britt

13 juni 2010 20:09

Jag är helt säker på att Freda sitter i sin katthimmel och tittar på Dig matte, hon vet med hela sitt hjärta att hon var sin mattes älskling precis som du var hennes. Att ni möts igen är jag helt säker på men tills dess tittar hon nog och håller koll på vad som händer hos Er samt jagar
fåglar och möss i sin himmel.
Hon var en sån härlig liten kattflicka och en supernanny! Puss på Dig Freda i din katthimmel.

 
carina

carina

17 juni 2010 22:45

hej jag tycker du har jätte fina katter vist är det tråkigt när det händer att dom måste till katt himmmeln men hon har det bra nu du trösta dej det hon har någ koll på dej mvh carina

http://www.ladystar.be

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 april 2011 21:46

Nu har vintern passerat och våren står för dörren. Så otroligt skönt med lite värme och sol efter allt mörkt och kallt som varit. Förra veckan var jag till Holland och hade mina kära goa vänner Britt o Lilly som ressällskap.  Började med att jag ...

Av Inger - 26 december 2010 20:50

Detta blir ett litet kort inlägg, bara för att visa att vi lever. Det har hänt en del tråkigheter i familjen som gjort att hemsidan och bloggen blivit och kommer att vara eftersatt för en icke angiven tid framöver. Kattutställningar har fått stry...

Av Inger - 23 november 2010 17:43


Nu har jag blivit förtjust i en liten kattflicka. Det var och är inte meningen att jag ska skaffa nån ny liten,men vet inte heller hur det blir i slutänden. Sunda förnuftet säger NEEEEEEEEEEEEJ, och andra skulle kanske också säga NEEEEEEEEJ tror ...

Av Inger - 16 november 2010 18:15


Jag bara måste visa så lika de är, far och dotter   .   Alla säger att Belizza har stora öron,men Brios är ännu större. Jag ska ta kort på Bellinas nästa gång. Då får ni se ännu större,tyvärr lite snedställda men jäsiken såna strutar   . ...

Av Inger - 16 november 2010 13:25

Fick några riktigt fina kort på Brio i dag. Tck Lotta !   Får nog göra matte besviken  ha,ha för inte är hon söt inte. Hon ser redan förbaskat grym ut.       Och otroligt likt sin pappa Cutie. Riktigt läckra öron med bred bas som jag ve...

Ovido - Quiz & Flashcards