Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Inger - 7 mars 2010 19:12

Äntligen en ledig söndag med vakert väder. Då måste jag ge mig ut på en tur. Tog med Freda för hon behöver vänja sig med bilåkning. Det går riktigt bra numera. Hon piper lite de första fem minuterna sedan blir hon tyst och bara ligger och tittar. Förr så grinade hon i fem mil och var tyst de sista fem minuterna.

Vi åkte till Kungsör och hämtade Pauline och hennes kisse Athos eller S*Stortassens Hero som han heter på stamtavlan.

 

Men på vägen dit så var jag tvungen att ta några bilder på träden fulla av mistlar. Tror att Kungsör samt Tidö-Lindö tillhör de misteltätaste platserna i Sverige,i vart fall i mälardalen.

Se själva....

       

Vi åkte ut till Paulines föräldrars sommarställe.Blev lite bilder av blandad kvalité

men hellre än bra eller vad säger man. Tror att både Freda och jag frös om fötterna.

         

Några bilder på Athos också förståss..

       

Pauline, ta upp mig jag fryser så.


 
En bild på den fina gården. Vi återkommer till våren samt på saftkalas i trädgården till sommaren.

Tog några bilder på vägen tillbaka till Kungsör också.

     

Visst är vintern vacker ändå? Om det inte var så förbaskat kallt.

Väl tillbaka i Kungsör så fick jag försenad födelsedagspresent av Pauline. Tusen tack för filmen. Nu slipper jag gå på bio eller hur var det nu? Jo jag missade ju den då den gick på bio. Brölloppsfotografen !!


Några bilder på underbara  Milady de Vinter. Hon är bedårande. *Love*

Tack tomtarna för att Pauline fick köpa denna skönhet för 450 kronor.

Kolla in så fin hon är, med isblå ögon...

   

 

Tills vi hörs nästa gång... ha det bäst.

Ovido - Quiz & Flashcards