Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Inger - 21 mars 2010 14:12

Grattis världens bästa Svensk   ,nämligen Stefan som fyller år i dag. Hur mycket sägr jag inte. Man nämner ju inte en herres ålder eller hur var det nu?

Hittade några bilder tagna för exakt 2 år sedan i dag.

         

Ovanstående bilder togs samma dag som King Arthur "Chili" flyttade.

Lägger till 2 bilder på honom från utställningsdebuten oxå som

slutade med BIS.

   

Grattis även till Lilly som fått "nya ögon". Åh så skönt att slippa

glasögon.


Har lagt till en länk till min gamla blogg "Bustassensbibbi.blogg.se"

Finns en del fina bilder i bloggen om nån vill se  


I går var det vår men i dag är det vinter igen.Tycker att Kung Bore kan ta semester nu. Han har ju jobbat på ordentligt denna vinter.

Nu ska jag bara göra mig i ordning innan jag ska ställa kosan mot Hallunda och hämta hem en förhoppningsvis dräktig Bibbi.

Har saknat henne jättemycket, och tror nog att Malin och Stefan tycker det är lite skönt i alla fall att få sovrummet för sig själva igen  .


Kram på er alla tills nästa gång...

Ovido - Quiz & Flashcards