Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Inger - 19 mars 2010 22:19

Ja äntligen fredag säger väl många just nu men för mig själv gäller det att hålla huvudet högt tills onsdag då jag har ledig dag nästa gång. i dag har mina tankar varit hos Lilly . Har inte velat ringa och kolla läget, men hoppas operationen av ögonen gått bra.

jag skulle också vilja operera ögonen så man slapp de förbaskade glasögonen. Sen skulle jag vilja göra fettsugning, ansiktslyftning och en massa annat. Men nu har jag lärt mig att blunda eller i alla fall bara kika med ett öga snabbt när jag kommer i närheten av en spegel.

I morgon natt kommer mellansonen hem från Spanien. Har inte träffat honom sedan i oktober. Han bodde tidigare på Irland men har nu flyttat till Spanien. Ska bli trevligt att se dig Martin.

Fick bekräftelsen till BIRKA i dag med posten. Hade anmält Bibbi och Freda, men mailade i dag och drog Bibbi eftersom hon varit och är fortfarande på date hos en riktig pangkille.

Drog henne för jag hoppas förståss att hon är dräktig denna gång.

Har fått en bild på hennes tutte. Jag tycker den ser röd ut, men vad tror du?

 

Visst 17 är hon dräktig denna gång?

Hoppas,hoppas,hoppas!!

Nu ska jag ta en snabb titt på lets dance.


Hörs i morrn:)

Ovido - Quiz & Flashcards