Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Inger - 15 maj 2010 20:52

...eller har kattungar i bolådan i sovrummet. Tänk, redan 2 veckor gamla!

Har tagit några bilder i blandad kvalité i kväll. Inte lätt alls. Den enda som är lätt att fota är Bonita. Hon är redan stadig och sitter nästan. Dröjer nog inte länge tills hon försöker äntra kanten till bolådan.

Alla 4 är helt ljuvliga men måste säga att jag är extra svag för blåbären.

 

Börjar med en bild på duktiga mamma Bibbi.

  Blev bara ett par bilder på lilla Brio. Hon är klart minst i kullen men har knatat upp till en vikt på 196 gram. Bonita väger exakt 100 gram mer  än henne:)

    Sen några bilder på Bellina. Henne har jag knappt några bilder på tidigare. Hon har blivit lite stadigare,och nu vaktar inte Bibbi och Freda lika mycket på henne.

   

    Sen kommer lite bilder på Belizza. Henne är jag lite svag för  .

                 Och så sist i barnaskaran kommer Bonita *LOVE*   Hon är så jäkla fin så jag vet inte vad jag ska säga. Det roliga är att hon verkar då vara medveten om det också. Bara att titta på bilderna så ser man att hon gillar att posera.

           


Nu tycker nog Freda att det är dags och göra lörda ha,ha

 

så go kväll på er.

Ovido - Quiz & Flashcards