Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Inger - 22 maj 2010 23:00

...eller åtminstone vattenblåsor i händerna  .Har hållit på och sågat alla bitarna till golvet på balkongen för hand, så surgubben inunder slipper gnälla över oljud. Har ju en sticksåg också men den använder jag då jag ska lägga om golvet i köket och kontoret. Men det är ett projekt som får bero så länge.

Riktigt nöjd med resultatet av balkongen, fast en del finslip återstår.

  Har ju snickrat allt själv efter egna ritningar, och det blev riktigt mysigt när jag fick måla bänkarna också.

Har även fått göra om projekt bolåda ha,ha. Lilla damen rund  läs Bonita rymde..

  som du ser så är hon rund,men så otroligt go.

  får nog problem att rymma efter att jag fixat fängelset ha,ha

  Är jäkligt nöjd med resultatet. Har varit och köpt ett sött spjälskydd till småttingarna också.

Skrattar då jag tänker på vad Martin och Mattias sa när jag snickrade ,och byggde in balkongen..- Du är inte som andra morsor ,som bara bakar och lagar mat , du gör karlgörat också. Har jag nåt val???

Har alltid snickrat och målat och jag gick väl inte 4-årig teknisk för intet heller.

För resten.. Grattis Chilipojken till ditt 3:e CAPS samt BIV i Sundsvall.


Nu ska jag smörja in händerna och gå och nanna.


Höres...

Ovido - Quiz & Flashcards