Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Inger - 7 januari 2010 21:22

men jag kan meddela att den var fasen så mycket jobbigare än att jobba .Dagen började bra vill jag lova. En dator som inte vill starta, en brusten armbåge  och allmänt kaos. Okej , det är i alla fall mildare ute i dag, om man nu kan kalla 9 minus som milt.

På tal om den brustna armbågen så har jag varit narig ett tag. Har varit duktig att smörja in mig trodde jag i alla fall. Har varit lite svullen och öm i närmare en vecka.

I morse då jag satt vid den förbaskade datorn som inte ville fungera så klämde jag till på armbågen och det sa bara splatt. Den sprack och ut kom en grön sörja. Nu är det bara att hoppas på att jag ska slippa åka till doktorn för pennicilin.

Eftersom jag inte kunnat farma nåt i dag så har jag försökt mig på att leka lite i photoshop. Det funkar ju fast internet ligger nere tack o lov. resultatet blev väl sådär men skam den som ger sig.

Ett litet smakprov, men samma finns ju på hemsidan också:


       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards