Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Inger - 10 januari 2010 21:17

Kallt å bistert i dag också fast solen skiner. Temperaturen -18 grader då jag slutade jobbet klockan 13.45 Men hade bestämt att åka en tur till Pauline i dag och fika .

Jag hade min lilla docka med mig. Fårskinn i buren och så gosefilt och spindeln så  klart.Kan väl tala om att hon grät en skvätt i bilen på väg till Kungsör

Några skapliga bilder från vår utflykt:


 

              Kolla in stubbarna till morrhår på ögonbrynen snyft.


Blev så glad då Pippi plockade upp mig i famnen.Ser nästan ut som om Freda tänker -Va taskig matte är som utsätter mig för detta.



     

Nu var vi inte ute många minuter i alla fall.

Mycket mysigare då vi kom in i värmen igen.

  
Syns det att ögonbrynen saknas?


Några bilder på Fröker Vinter också:

     


Tack Pippi för en trevlig eftermiddag, med mycket skratt som vanligt.


Avslutar bloggandet med 2 kort på fröken som jag tog i förrgår medan ögonbrynen var kvar:

    

      Hon är så vacker så man kan dåna.

Kolla in alla ni som gillar smokade katter. Så här ska de se ut!

Tack än en gång goa Lilly för denna ljuva docka.


           

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards