Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Tack Skogkattslingan!

Av Inger - 17 januari 2010 10:29

I går lördag gick jag upp i ottan för att bege mig till Hallunda och familjen Svensk.

Tog lite bilder.

Har tänkt  ta kort på väggmålningarna på Riksteatern så många gånger men det har aldrig blivit av förän i går morse.

     

Visst är de häftiga!


Som ni nog förstår av bloggens Överskrift så var målet för dagen skogkattslingans föreläsning om kattsex med veterinären Marie-Louise Almbjelke som föreläsare.

Mycket trevligt, lärorikt och toppenarrangerat. Många skratt och aha-upplevelser.

Nu vet jag att det är viktigare med rejäla taggar på snoppen än tofsar på öronen ha,ha

Så ni hankattsägare vet vad ni ska kolla extra framöver.


På lunchen begav vi oss till en restaurang, som jag inte vet namnet på.Vi satte oss till bords vid det tjusigt dukade bordet, men då menyn och prislistan kom fram så reste de flesta sig för att bege sig till nåt billigare stlle för att inta sin lunch.

Tog ett par bilder från lunchen också, men missade varmrätten.

 
I alla fall en bild på förrätten.

 

 

Vi hade jättetrevligt.

Efteråt fick vi även diplom, men jag har inte tagit något kort på det .

Tack än en gång för en trevlig dag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Inger - 6 april 2011 21:46

Nu har vintern passerat och våren står för dörren. Så otroligt skönt med lite värme och sol efter allt mörkt och kallt som varit. Förra veckan var jag till Holland och hade mina kära goa vänner Britt o Lilly som ressällskap.  Började med att jag ...

Av Inger - 26 december 2010 20:50

Detta blir ett litet kort inlägg, bara för att visa att vi lever. Det har hänt en del tråkigheter i familjen som gjort att hemsidan och bloggen blivit och kommer att vara eftersatt för en icke angiven tid framöver. Kattutställningar har fått stry...

Av Inger - 23 november 2010 17:43


Nu har jag blivit förtjust i en liten kattflicka. Det var och är inte meningen att jag ska skaffa nån ny liten,men vet inte heller hur det blir i slutänden. Sunda förnuftet säger NEEEEEEEEEEEEJ, och andra skulle kanske också säga NEEEEEEEEJ tror ...

Av Inger - 16 november 2010 18:15


Jag bara måste visa så lika de är, far och dotter   .   Alla säger att Belizza har stora öron,men Brios är ännu större. Jag ska ta kort på Bellinas nästa gång. Då får ni se ännu större,tyvärr lite snedställda men jäsiken såna strutar   . ...

Av Inger - 16 november 2010 13:25

Fick några riktigt fina kort på Brio i dag. Tck Lotta !   Får nog göra matte besviken  ha,ha för inte är hon söt inte. Hon ser redan förbaskat grym ut.       Och otroligt likt sin pappa Cutie. Riktigt läckra öron med bred bas som jag ve...

Ovido - Quiz & Flashcards